Välkommen till Bålsta IK
Friidrott
Samarbeta med oss!

Bålsta IK är föreningen där talanger kan växa och som lockar träningssugna barn, ungdomar, seniorer och veteraner. Alla är välkomna och det finns en träningsgrupp och ett sammanhang för alla som vill prova på och utvecklas inom vår breda idrott! Över tid har vi samlat mästerskapsmedaljer på både senior- och juniorsidan - just nu är några starka elitjuniorer på uppåtgående och vi har stjärnstatus i form av olympiern och spjutkastaren Kim Amb bland de aktiva.

Föreningen är känd för sina många och uppskattade arrangemang vilket också ger ett fint sammanhang för våra sponsorer som också vill aktivera sig tillsammans med oss. Vi erbjuder våra sponsorer ett sammanhang att möta passionerade målgrupper, starka digitala kanaler, möjligheten att skapa egna hälsoevenemang och en naturlig koppling till det viktigaste vi har - vår barn- och ungdomsverksamhet!

Våra målgrupper och möjligheter

Det enklaste sättet

På den här nivån är du synlig för alla våra aktiva, ledare och besökare som kliver in på vår hemmaarena Gröna Dalens IP och vår hemsida www.balstaik.se. En sponsorbanderoll på Gröna Dalens IP kostar 5 000 kr per år och vi är väldigt tacksamma för de företag som väljer att synas med oss år efter år. Och vi ta gärna emot många fler!
Vi samarbetar med vår lokala skyltleverantör UV-Skylt som producerar rätt kvalitet för våra sponsorers räkning

Bålsta IK banderoll på Gröna Dalens IP 2020 .pdf

Lite mer engagemang

Exponering är en tacksam grund att stå på tillsammans med oss. Men kanske är ditt företag i mer behov av att aktivt kommunicera med olika målgrupper? Vi ger er förslag på olika evenemang och digitala kampanjer som passar er efter behov och sätter en prislapp på det. Kanske vill ni supporta våra ledares utveckling, en av våra elitaktiva eller en aktivitet i samband med en av våra härliga tävlingar?

Ännu lite mer engagemang

Det här med friidrott verkar ju vara en riktig hit tänker du nu! Kanske har du ett gäng medarbetare eller kunder som skulle må bra av lite mer rörelse och inspirerande föreläsningar? Vi kan erbjuda både exponering, aktivering och dessutom lägga till egna inspirationsaktiviteter som passar just er!

Hur får jag kontakt?

Skicka ett mail till sponsorgruppen@balstaik.se eller slå en signal så får du kontakt med oss i Sponsorgruppen. Vi ser fram emot att få kontakt och veta mer om er!

Våra huvudsponsorer